OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
Usługowy Zakład Szklarski Profglass
ul. Surowieckiego 12b lok Uż.4
02-785 Warszawa
NIP: 6692436282
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS) mają zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży towarów zawieranych przez Usługowy Zakład Szklarski Profglass prowadzony przez Grzegorza Królikowskiego i jako sprzedawcę/usługodawcę.
- OWS stanowią integralną część umów sprzedaży i świadczenia usług zawieranych między przedsiębiorcą a kupującym.
- Kupujący, składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z OWS i w pełni je akceptuje.
ZAWARCIE UMOWY
- Zawarcie umowy następuje na podstawie zamówienia Kupującego. Zamówienia można składać osobiście w siedzibie firmy lub poprzez e-mail.
- Cena za towar lub usługę ustalana jest indywidualnie na podstawie obowiązującego cennika.
- Minimalną jednostką obliczeniową dla wszystkich rodzajów szkła jest 0,3 m2. Wyjątkiem jest szkło kominkowe (0,05 m2.) oraz szkło hartowane, zespolone (0,5m2).
- Termin realizacji zlecenia ustalany jest indywidualnie.
REALIZACJA ZLECEŃ
- Realizacja zlecenia rozpoczyna się po akceptacji zamówienia przez Klienta mailowo pod ofertą i wpłaty zadatku, jeżeli będzie wymagany.
- Pomiar u Klienta oraz przygotowana na jego podstawie wycena są bezpłatne.
- Montaż szkła/luster nie obejmuje ewentualnych dodatkowych obróbek pomontażowych typu: silikonowanie, fugowanie inne prace poza szklarskie. Do ewentualnego silikonowania należy bezwzględnie używać silikonów neutralnych, nie octowych z przeznaczeniem do kontaktu z lustrami lub szkłem lakierowanym typu lacobel. Szkło po montażu zaleca się zasilikonować minimum 3-4 dni po montażu.
- Zakład nie montuje kinkietów na lustrach i szkle niehartowanym, cudzego szkła, pleksi, wylewek i wszelkiego rodzaju armatury na szkle. Wyjątek stanowią gniazdka montowane na panelach hartowanych.
- Łączenie ze sobą szkła lakierowanego lub z grafiką, zamówienie na przestrzeni czasu może być z różnych dostaw co może powodować różnice kolorystyczne odcienia.
- Barwy kolorów prezentowane na próbnikach szkła, które Klient otrzymuje w Biurze Obsługi Klienta, mogą się minimalnie różnić od efektu końcowego. Jest to związane z kolejnymi dostawami szkła z huty. Odcień koloru zależy również od natężenie i barwy oświetlenia pomieszczenia.
- Zabezpieczenie podłóg/schodów i wrażliwych elementów w mieszkaniu, które mogą zostać uszkodzone przy montażu elementów szklanych jest po stronie Klienta. Podczas montażu montażyści montują szkło w obuwiu roboczym z twardą podeszwą.
- Usługowy Zakład Szklarski Profglass oferuje drukowanie bezpośrednio na szkle grafik metodą UV. Grafiki na stronie https://www.profglass.warszawa.pl są bezpłatne dla Klientów zakładu. Grafika może odbiegać kolorystycznie poprzez niewłaściwe skalibrowanie monitora, grafika wydrukowana przez drukarnie może różnić się o 1-2 tony koloru, reklamacji nie podlega kolorystyka grafiki.
- Od 01.01.2020r faktura VAT do paragonu może być wystawiona wyłącznie w przypadku, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy. O konieczności wystawienia faktury VAT prosimy informować przy składaniu zamówienia.
GWARANCJA
- Usługowy Zakład Szklarski Profglass udziela Klientom gwarancji na sprzedany towar na czas 24. (dwudziestu czterech) miesięcy od chwili zakupu towaru lub dokonania montażu.
- Wszelkie produkty sprzedawane przez Usługowy Zakład Szklarski Profglass są produktami wolnymi od uszkodzeń mechanicznych z zaznaczeniem, że szkło hartowane może mieć skazy lub wygięcia, powstałe w procesie hartowania, zgodne z normą PN-EN 12150-1.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych towaru, powstałych m.in.: podczas własnego transportu lub montażu.
- W przypadku uszkodzenia szkła w wyniku nieprawidłowej eksploatacji, montażu (o ile nie był wykonany przez pracowników Profglass), naturalnego zużycia towaru lub ingerencji w towar osób trzecich, Usługowy Zakład Szklarski Profglass nie odpowiada za stłuczenia, pęknięcia, przebarwienia i zarysowania, zmiany powstałe poprzez temperaturę.
REKLAMACJE
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu towaru w chwili odbioru zamówienia. Reklamacja w formie pisemnej powinna być zgłoszona przez Klienta w chwili odbioru towaru.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji zarówno Klienta jak i Usługowy Zakład Szklarki Profglass obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Zgłoszone konieczne poprawki po montażu szkła przez Klienta, montażyści mogą wykonać do dwóch tygodni po zgłoszeniu, jeżeli wcześniej nie będzie wolnych terminów w grafiku.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Nieopłacony towar, w tym już zamontowany, pozostaje własnością Zakładu Szklarskiego Profglass i zakład ma prawo go odebrać/zdemontować.
- Wszelkie zmiany umów lub zamówień powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
RODO
- 1. W momencie złożenia zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Profglass Usługi Szklarskie z siedzibą w Warszawa (02-785), ul. Surowieckiego 12B lok.uż 4 w celu obsługi zgłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych firmie Usługowy Zakład Szklarski Profglass i współpracownikom.